/now it's time to leave the capsule if you dare

Jag tror fortfarande att kärlek är en illusion. Att kärlek mellan två individer inte existerar. Jag tror mer att man blir förälskad i tanken på kärlek.
Att älska någon, ja det tror jag på. För jag gör ju det jag själv. Men kärleken.. Nej. Kalla mig bitterfitta eller vad som helst. Den existerar inte.
Men jag kan förstå de som håller sig fast vid någon annan, någon man älskar. Alla vill ju ha någon nära, ha någon att älska, ha någon som kan älska tillbaks.
Jag har aldrig varit kär, men flera gånger har jag varit just förälskad i tanken på kärlek. Det där med att vara ett par och inte ensam. Ha någon där vid sin sida.
Men första gången svek han mig och andra gången svek jag henne.
Så den där lyckliga sagokärleken. Inte fan existerar den.

Kommentarer
Postat av: louise

nej, jag har inte och kommer inte säga till någon, ok!

2011-11-23 @ 11:33:49
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: R

Du svek mig inte.

2011-11-24 @ 19:50:11
URL: http://nastansomniandra.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0