/I been worrying that I'm losing the one's I hold dear

Jag vill ha någon som lovar mig att allt blir bra även om det kanske inte är så.
Jag vill ha någon att hålla i handen. Någon att känna mig trygg med.
Jag vill ha någon att älska. Även om jag kanske inte kan älska. Men försöka.
Jag vill ha någon. Någon att lita på. Oavsett vad.
Men jag vet inte om jag räcker till. Och jag vet att jag inte är värd det.
Fast det är det enda jag vill i julklapp. Kunna känna att jag förtjänar bättre.
För just nu gör jag inte det. Inte alls.
(hade på mig en ironisk tröja idag, vägde upp det med min människohatstygpåse)

Kommentarer
Postat av: freja

det är vi mot världen igen

2011-11-21 @ 23:06:02
URL: http://wewillfall.blogg.se/
Postat av: H

Men jag hatar dig för att du är så jävla vacker! Jag saknar dig

2011-11-22 @ 18:36:39
Postat av: Louise

alina.

jag blir så ledsen av att du är ledsen.

alltså, jag känner typ inte dig, jag har pratat med dig ca fyra gånger, men jag blir ändå det.

och om du någon gång känner att du behöver något, en kram, fika, prata, eller vad som helst, då hoppas jag att du vet att jag finns!

2011-11-22 @ 20:58:15
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: maja

detta kommer låta jättefånigt men,

jag finns en backe ner! är hemma de flesta dagar... och du är visst värd det, du är en underbar person, fullt med härliga tankar och med dig har man aldrig tråkigt. Okej? Okej. Puss.

2011-11-22 @ 22:08:52
URL: http://vackeridiot.blogspot.com

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0