/adjö jag måste läka mina sår



Sista skoldagen innan avslutningen och jag har ännu inte fattat det.
Jag sprang runt med trasiga strumpbyxor, trasiga shorts och trasig tröja.
I skolan fick vi daimtårta, päronfestis och kondomer av lärarna.
Efteråt var jag i stan med fina människor och bara njöt av sommarvärmen.
Jag har levt på endast onyttiga saker idag men jag tyckte jag kunde unna mig det.
Vid fem skyndade jag mig vidare för att spendera tre timmar med ännu fler fina personer.
Min mysiga söta helt underbara Egalia-släkt.
På tåget hem samsades Håkan och Kent om min uppmärksamhet medan jag själv satt och log.
Om sommaren fortsätter såhär kanske jag faktiskt kan bli lycklig.

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0