/kyss mig igen



Så jag var på BUP idag. För första gången.
Anledningen till att jag går dit är för att jag är deprimerad.
Fråga mig inte varför, för det vet jag faktiskt inte själv.
Det jag vet är att jag mår dåligt.
Jag ska ta blodprov för att se om jag har järn- eller Dvitaminbrist.
Detta kan vara en anledning till depression.
Jag ska även utredas för Borderline.
Detta var faktiskt lite på eget initiativ då många påpekat att jag kan ha det.
Jag läste igenom det på wikipedia och kände igen mig i allt.

Jag har hört mycket om BUP, de flesta säger att det är hemskt.
Jag gillade det faktiskt.
Detta för att jag efter ett besök har fått mer hjälp än vad jag fått
efter tre år hos ett flertal olika psykologer.
Så jag hoppas att jag kanske kan bli frisk nu. Kanske.

Till en bra sak. Om mindre än två veckor åker jag till Prag.
Detta med min underbara barndomsbästis Maja och hennes familj.
Jag längtar. SÅ HIMLA MYCKET.
Det ska bli underbart. Få komma iväg från Sverige ett tag och bara leva.

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra att det gick bra hos BUP ♥



Längtar jäääääääääättemkt tills vi åker!!! Puss på dig sötis!

2011-06-23 @ 09:50:09
URL: http://onlymusicandlyrics.blogspot.com

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0