/no one knows what it's like to feel these feelings like I do and I blame you

Och jag känner för mycket utan att egentligen veta vad jag känner.
Nu är jag sjukskriven resten av terminen och ska bara vara hemma.
Har slutat med medicinerna eftersom de ändå inte gjorde skillnad.
Nästa vecka börjar jag med behandlingen på DBT. Som kanske hjälper.
Ikväll har jag en dejt med Paul McCartney, tillsammans med 16000 andra.
Och jag kommer säkert gråta men det gör mig inget alls.
Det är skönt att gråta. Man får gråta.
Om ni har några frågor om vad som helst får ni gärna ställa dem.
I kommentarerna så svarar jag på dem här. Eller via mail, så skickar jag svar.
Jag nås på: [email protected]

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0