/saknad kan man lära sig att leva med ibland

Just NUNUNU mår jag rätt bra. Jag trivs med livet och med mig själv. Jag står ut.
Men jag vet att eftersom jag faktiskt mår bra nu kommer hösten bli den värsta någonsin.
Det jag har att se fram emot är en riktigt jobbig misärhöst. Tror jag.
Förhoppningsvis blir det inte så men oftast när jag mår bra ett tag blir det plötsligt en jättedjup svacka.
Men. Mina tre gymnasieår tror jag, HOPPAS jag, kommer bli mycket bättre än mina fyra år i grundskolan.
Jag trivs redan bättre och personerna är mycket mysigare.
Ja, jag har inte ens gått en vecka men det är i alla fall mitt första intryck.
För jag orkar inte må skit i ännu tre år. Det kommer jag inte klara av, varken fysiskt eller psykiskt.
Så jag ska försöka vara glad, försöka må bra. Men ändå tillåta mig själv att gråta.
Inte bli sur på mig själv när jag faktiskt mår sämst. För det gör det bara ännu värre.

Kommentarer

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0