/jag saknar dig jag hatar dig

Idag mår jag bra. Tror jag. Det är känns som det.
Jag hade en underbar kväll (Rika, om du läser detta, det var jättemysigt).
Mina tankar var på annat håll men jag kunde ändå prata av mig,
med någon som faktiskt förstår exakt hur det känns.
Och det är rätt skönt för omväxlingsskull.
Slippa alla frågor om hur, varför och när.
Bara få svar med en nickning, men en sådan så att man vet
att personen faktiskt lyssnar och förstår.
Det händer inte ofta, tyvärr, eftersom endel inte kan sätta sig in
i att någon som jag mår som jag gör.
Jag, en glad tjej som är uttåtriktad och ler för det mesta.
Att jag kan må så dåligt som jag faktiskt gör, det är inte möjligt.
Enligt många. För jag ser ju hälsosam ut också.
Jag är inte överviktig, inte underviktig.
Jag klär mig "normalt", men ändå inte som alla andra.
Jag pratar varken för mycket eller för lite.
Jag är mig själv och bryr mig inte om vad andra tycker.
Jag är en sådan person som bara SKA må bra.
Men nu gör jag ju inte det. Jag är ett vrak.
Visst har jag de stunder då jag kan vara glad,
men det är sällan jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Rika

Fina du, vad jag tycker om dig. Ett steg i taget hjärtat.

2011-08-19 @ 20:54:48

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0