/i don't know your thoughts these days

I en vecka var jag i Östersund.
Där firade jag min födelsedag och hade det jättemys.
Storsjöyran var ju också under helgen vi var där.
Det är svårt att beskriva det med ord men jag ska försöka:
underbart, fantastiskt, himmelskt.
Ni fattar. Jag fick se många av de personer jag avgudar,
se dem när de står på scenen och gör sitt.
Min bensin.
Sen var det en vecka i Sveg, musikläger.
Det var väl mindre roligt men jag överlevde.
Nästan. För jag hade den turen att bli sjuk andra dagen.
Så det enda jag gjorde, förutom att spela, var att sitta
ensam på mitt rum i fönstret och dricka te.
Men det gick. Det var ändå rätt mysigt och jag är van.
Så jag lever ju, knappt men ändå. Jag finns här än.

Kommentarer
Postat av: Linzie

Du är seriöst en av de vackraste jag vet! <3

2011-08-17 @ 17:49:02
Postat av: Saga

Håller med Linzie.



2011-08-21 @ 13:59:06
URL: http://faci.blogg.se/

Ge ett avtryck:

Vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0